4 sty 2014

Postanowienie★na★2014★

Cześć!

Na wstępie chciałam przeprosić za brak postów, ale mamy mało czasu, a niekiedy nic się nie dzieje i czekamy, aż coś się wydarzy. Już dawałam pomysły, ale nie mogłyśmy ich zrealizować mam nadzieję, że nie byliście tak zawiedzeni. No, ale nie o tym ma być post co wynika z tytułu, więc przejdźmy do dalszej części.

Jak co roku prawie każdy z nas ma postanowieni. Ma jedno lub kilka do zrealizowania. Moim było ćwiczenia na brzuch. Bardzo chciałabym mieć choć nawet malutkie zarysy na brzuchu. Zawsze kiedy miałam to robić moje lenistwo mi na to nie pozwalało, ale w tym roku jestem zawzięta i mam zamiar dążyć do celu. Dzisiaj będzie już 3 dzień moich ćwiczeń, ponieważ zaczęłam dopiero 2 stycznia. Potem pokażę wam zdjęcia czy warto skorzystać z tych ćwiczeń, które ja robię. Wyśle wam filmik itp. Ale to dopiero na samym końcu dlatego, że nie chce zabierać wam wolnego czasu, a przede wszystkim nie chcę abyście miały nadzieję, że coś z tych ćwiczeń wyniknie. Chciałabym żeby mój brzuch wyglądał tak :
   Chciałabym was zmotywować do tego żebyście nie zostawiały swoich postanowień na kolejny dzień, ponieważ u większości ten kolejny dzień to następny rok u kolejne żałowanie tego co się  zrobiło, dlatego bierzcie się już nawet dzisiaj i spełnijcie swoje marzenia ! ♥ 

       Zdjęcia były brane z (google, zszywkaweheartit)

Moim zdaniem brzuch dziewczyny nie powinien wyglądać jak u mężczyzny, ponieważ nie wygląda to kobieco, ale czy ja się znam ? Nie ! więc proszę Was, abyście nie przestawały dążyć do celów z powodu kogoś opinii. Ważne jak ty się czujesz w swoim ciele, a nie jak ktoś cię uważa. Ja zawsze mam takie zdanie w głowie " Ty za mnie nie umrzesz, więc nie mów mi co mam robić ". To tak samo jak ludzie upokarzają innym ponieważ są grubi itp. A czy oni wiedzą, że są różna choroby ? Nie, ale większość z nich tego nie rozumie. Dlatego jeżeli jesteś nie szczupłą dziewczyną i inni Ci dogryzają mówie Ci olewaj ich, a w końcu powinni Ci dać spokój. Jest też powiedzenie " Facet nie pies na kości nie leci " trzymaj się tego ;*
                                                                   A jakie jest wasze postanowienie ? 
        

                                                   

16 komentarzy:

  1. Motywacja najważniejsza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motywacja musi być..I dzięki tb jest- Zawsze marzyłam o ładnym brzuszku.Jestem bardzo szczupła więc trzeba jeszcze popracować nad zarysem :D
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe ja zawsze mam że nie wytrzymam i max 3 dni wytrzymam ;/
    pozniej jem slodycze ile wlezie ;P
    fajny blog ogólnie ;)
    gruby nie znaczy brzydki
    ale ja tam nienawidze chudych dziewczyn :/
    nie podobaja mi sie

    http://szaramysl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość osób chce schudnąć, a ja właśnie chciałabym nieco przytyć, bo to, że jestem taka strasznie chuda, jest nieco denerwujące. Co do postanowień, to moim postanowieniem na ten rok, jest nie mieć żadnych postanowień. Co rok obiecuję sobie, że zacznę się bardziej przykładać do nauki, przeczytam więcej książek, będę więcej pisała, ale to i tak nie działa. Teraz niczego nie planuję i zobaczę, jak wyjdzie.

    wieczne-slowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, motywacja jest najważniejsza. Ja jestem szczupła (co jednak przeklinam i po raz kolejny przyznaje Ci rację, że bycie zbyt chudym wcale fajne nie jest), i też zamierzam ćwiczyć, zobaczę co z tego wyjdzie. Tobie życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam + obserwuję ;)
    Zapraszam do mnie : haa-man.bolgspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaobserwowałam ;) +liczę na to samo

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chcę taki brzuszek <3
    OBSERWUJĘ i liczę na rewanż ;*

    darudarusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo osób się odchudza. Robi się to coraz bardziej modne. Prawie każda dziewczyna jest na diecie bo nie akceptuje samej siebie. Najlepiej jest olać innych i być taką jaką się jest a nie na silę się zmieniać

    http://wez-olowek-i-narysuj-formule-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogę pomarzyć o takim brzuszku ...
    Obserwuję i zapraszam http://recenzjemystic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. trzymam kciuki.. ja w tam roku , chciałam, ale mi sie nie udało.. niby ćwiczyłam, a później? aż szkoda gadać . no ale cóż tobie życzę powodzenia! :)
    http://lidgalidga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twój blog więc bardzo się ucieszę jeśli mnie zaobserwujesz! :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. SWIETNY BLOG UWIELBIAM GO ♥ MACIE NIEZEMSKYY TALENT. KOFFAM WAS

    WPADNIJCIE CZASEM DO MNIE JEDEN KOMENTARZ BARDZO MNIE CIESZY

    agerka.blogspot.com

    agerka

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog,moze obserwujemy?
    Jeśli tak to napisz u mnie ♥
    ola-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog, może obserwujemy? :)
    beliveinyourselfnau.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Dasz rade, uwierz warto !!! Zapraszam do siebie http://blondieslifetime.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń