2 lut 2014

Hate, hate, hate !

Hej !

Dzisiaj coś o hejtach i hejterach. Odkąd założyłam ask.fm, którego już nie używam i askme.pro pojawiło się bardzo dużo pytań związanych z hejtowaniem z tak zwanego anonima. Ale to co? Najdziwniejszą rzeczą w tym jest to, że nigdy nie słyszeliśmy takich słów prosto w twarz... Pewnie nikt z nas się nie spodziewał tego, że na internecie pojawią się takiego typu ludzie, którzy nie potrafią powiedzieć człowiekowi co leży im na sercu. A może tak nie zwracać uwagi na takiego typu pytania jak i zarówno wyzwiska? Może po pewnym czasie dadzą sobie spokój? Na chwilę obecną wydaje mi się, że odpowiadanie na hejty to tak jakby człowiek się poddał i zgodził na to aby ktoś go poniżał w sieci. Ale przecież nie o to chodzi. Bynajmniej mi się tak wydaje.
 Każdy człowiek jest cywilizowany i powinien mieć odwagę powiedzieć komuś co mu się nie podoba w drugim. Może jakaś szczera rozmowa by temu pomogła? Ale po co... Lepiej powyzywać z anonima, niech każdy wie jaki jestem odważny. Czy tylko mnie wnerwiają tacy ludzie? Czy najważniejsze jest dogryzanie drugiemu? Najważniejsze jest to, żeby każdy cieszył się z własnego życia. Jeżeli obrażacie innych w taki sposób uwierzcie, że nie warto. Na pewno lepiej kolegować się z kimś niż żyć w kłótni. To co, że ktoś może jest troszkę brzydszy od drugiego, ale każdy jest piękny na swój sposób i nie każdy musi być top modelką, żeby mieć wokół siebie przyjaciół.
A wy jak znosicie hejty ? jeżeli je dostajecie ?


19 komentarzy:

  1. heh mój blog ostatnio pojawił się w wątku na Vinted "Okropne blogi modowe" - nie wiedziałam że prowadzę bloga modowego :)
    teraz wyśmiewam te hejty na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się! ♥

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh. miałam sporo hejtów, że jestem gruba, brzydka i wgl. mówiłam sobie, że nie będę na to zwracac uwagi, ale w pewnym stopniu bolały mnie. dlatego usunęłam aska i już jest lepiej :)
    crazy--dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja hejtów raczej nie dostaję, choć nie jest to raczej kwestia tego, że nie mam wrogów czy coś takiego. Mam ask.fm i tam ignoruję połowę wszelakich pytań, przede wszystkim tyle żebrzących o lajki i obserwacje, więc tym bardziej ignorowałabym jakiekolwiek hejty, gdyby się takie pojawiły. Nie od dziś wiadomo, że w Internecie każdy nagle potrafi być bohaterem i nie wiadomo kim, a przyjdzie co do czego, to boi się w Realu zagadać do chłopaka/ dziewczyny, już nie wspominając o mówieniu komuś, co o nim myśli.
    Takie czasy, nic na to raczej nie poradzimy, chyba, że sami jakoś zaczniemy propagować – odpowiedz na hejt z neta w Realu czy coś takiego ;D
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie miałam takich problemów, niestety hejterzy są i trzeba coś z tym robić. O ile większość osób to oleje, to znajdzie się ktoś delikatny, kogo to zaboli. Nigdy nie zrozumiem tych ludzi, bo po co niby to robią? Przecież nic tym nie zmienią, nawet jeśli chcą zwrócić komuś uwagę, aby się poprawił, to on uzna to za hejt i się obrazi. Lepiej rozmawiać w prawdziwym życiu i z choć odrobiną grzeczności i kultury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sennikmysz.blogspot.com
      bractwo-dusz.blogspot.com
      zapraszam.

      Usuń
  6. oo takich notek na takie i podobne tematy powinno byc najwięcej ,bo z chęcią je sie czyta!
    http://moje-sos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na szczęście nie dostaje hejtów - i oby to się utrzymało jak najdłużej! Swoją drogą, świetnie obrazki, miło się ogląda i można się pośmiać ^ ^
    Takie czasy, że hejtowanie jest modne. Ja sama jestem hejterem - hejtuje hejterów :)
    http://jongkey-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. hejtami nie warto się przejmować, piszą je bardzo odważni ludzie tsaa
    Trzeba mieć dystans do siebie i nie przejmować się hejtami, macie świetnego bloga
    niedawno na moim blogu również pojawiła się notka o hejtach więc zapraszam do siebie
    http://mojanietypowaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przejmuj się tym :D
    Świetny blog ! Obserwuję :)
    Zapraszam na naszego bloga i liczę na pomoc :3
    osheedrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Coraz częściej ludzi, których spotykam, nie mają człowieczeństwa...
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już obserwuję! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja raczej nie dostaję hejtów.
    najczęściej piszą je ludzie bez życia prywatnego i ambicji.
    jak dla mnie są żałośni

    our-place-is-here.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ludzie są czasem tak żałośni, myślą, że zrobią nam 'krzywdę' pisząc o nas różne obraźliwe rzeczy.
    Warto obracać to w żart :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com
    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie tam nikt nie hejtuje, ale najczęściej mnie to bawi. Czasami śmieszne jest to, że ktoś jest dumny z siebie bo nas "zjehał" a tak naprawdę to ja się z tego śmieję. http://slighterlife.blogspot.com/ Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo popularny temat na posta wybrałyście. No cóż.. hejterzy.. są to są nie to nie. Zależy jednak jaki kto ma charakter. Jeżeli słaby to wiadomo, że przyjmuje to wszystko do siebie i bierze to an poważnie. A tak an prawdę osoby piszące takie hejteczki są bynajmniej niedowartościowani i szukają czegoś przez co poczują się WIELCY XD
    Ja hejtów nie miewam, a jak już to mało mnie obchodzą. :D
    A aska zablokowałam także nidyrydy i nici z hejtów, stwierdziłam że to jeden z najbardziej pustych i idiotycznych portali jaki wgl istnieje.
    just--art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hejterzy to tak naprawdę ludzie którzy chcą się dowartościować wytykając błędy innym. Ja ignoruję takich ludzi, moim zdaniem nie należy się nimi przejmować. Nie warto przez nich psuć sobie zdrowia psychicznego ...

    http://wez-olowek-i-narysuj-formule1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze? zależy kto hejtuje.. ale zazwyczaj staram się to olewać. ;) ignoruję takich ludzi! ;) ponieważ hejter, to ktoś kto ma gorsze życie od innych albo lepsze i chce się jeszcze bardzie dowartościować. ;) świetny post! wpadajcie do mnie i zostawiajcie komy. ;p
    http://majandmaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie warto przejmować się wyzwiskami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej nominuję Cię do " Liebster blog award " więcej informacji na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń