20 lut 2014

Zwierzęta wołają o pomoc !

Hej !


Tak od razu na wstępie chciałam wszystkich przeprosić, że nie pisałyśmy. Próbujemy jakoś zmniejszyć nasze plany, abyśmy mogły też prowadzić bloga. Prowadziłam już kiedyś bloga, ba nawet kilka, ale zawsze coś nie wychodziło. Teraz pisze ja i moja siostra, a czytelników przybywa i przybywa za co chciałam podziękować ja Kisiel i zarazem Budyń. Dobra żeby tak nie owijać w bawełnę zacznę już pisać ten ważniejszy post.

Post jest o zwierzętach tak jak widać po tytule. Chciałam bardziej nagłośnić to jak zwierzęta u niektórych ludzi są traktowane. Nie rozumiem tego jak można wyrzucać własnego psa na pastwę losu. Kiedy ktoś kupuje czy dostaje psa dla swojego dziecka powiedzmy na prezent, a temu dziecku się pies znudzi i go wyrzucają. Pies to nie zabawka ! nie wolno nieodpowiedzialnemu dziecku dawać psa. Sama w domu mam dwa psy i nie ważne czy są naburmuszone i nie chcą się bawić czy szaleją po domu jak głupie liczy się szacunek do każdego zwierzęcia. Kiedy widzę psy lub koty które chodzą po chodniku lub ulicy i są takie wygłodzone to chce się niekiedy płakać. Myślę sobie tak żeby ktoś postawił się na miejscu takiego zwierzaka.  Ciekawe czy wtedy byłoby mu do śmiechu. Nie rozumiem tych ludzi , którzy nie mają uczuć i są bezlitośni.
Dlatego kiedy będę dorosła chciałabym założyć fundację, która chroniłaby w jakiś sposób zwierzęta, które zostały porzucone lub są bite. Nie może być tak, że ludzie znęcają się nad zwierzętami. Niech sobie kupią worek treningowy i rękawice i niech wali sobie w niego, a nie w te bezbronne zwierzęta. To co, że pies niekiedy kogoś nie słucha. On nie człowiek nie zrozumie każdego powiedzianego słowa. Jeżeli ktoś chce żeby go pies słuchał to niech powolutku go uczy, ale bezboleśnie. Chciałabym żeby takie sprawy były bardziej nagłaśniane. Dlatego proszę wszystkie blogerki lub blogerów, które są takiego samego zdania, aby zrobili taki post.
                                                                               A wy co myślicie o takich sytuacjach w których psy są bite  ?
Mam jeszcze jedną sprawę. Nie wiem razem z Anią jak pisać posty, chodzi o to, że co chcielibyście widzieć na blogu. Posty takie czy też o naszym życiu i jakieś filmiki raz za ile czy wszystko na raz proszę o pomoc :)

 

31 komentarzy:

  1. Świetny blog. Bardzo fajnie się czyta ;) Osobiście uważam, że powinniśmy zadbać o nasze zwierzęta i takie tam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz. Według mnie kto bije psy, jest po prostu....Cóż, tego się nie da nazwać. Jest potworem. Psy mają uczucia i to, że nie mogą nam o tym powiedzieć nie znaczy, że mamy ich gorzej traktować. Genialny blog i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i zapraszam do mnie liczę na subiektywny komentarz.
    ifyoujustwant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry post. Ja jestem jak najbardziej przeciw przemocy wobec zwierząt. jedyne, co mnie troszkę denerwuje, to to, że ludzie zwykle widzą tylko krzywdę psów, ewentualnie jeszcze kotów. A mało kto zastanawia się np. nad losem wielu koni. Ilu wie, jak traktowane są konie wywożone na rzeź do Włoch? Pakowane w nadmiarze co ciasnych, ciemnych, dusznych przyczep, byle zmieścić ich jak najwięcej. Po drodze okaleczane, by mniejsza była opłata za "niepełnowartościowe" przewożone zwierzę. Jadące kilka dni nie dostają jeść czy pić. Do "mety" docierają tylko najsilniejsze. Te, które nie mają siły wstać, są na miejscu wywlekane z przyczepy. Inne bite, w drodze po śmierć. Coraz więcej jest filmików kręconych ukrytą kamerą pokazujących rzeczywistość wielu koni. Warto się również i tym zainteresować, nagłośnić to, bo nie jest sprawiedliwe, że kń przez lata wozi ludzi na grzbiecie, a jak się "zepsuje" to oddają go na rzeź. A może zrobić tak z ich właścicielami?
    Pozdrawiam.
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się temat, który poruszyłaś. Nie jest on prosty. Nie przeczytałam tego posta, bo po prostu zawsze rozklejam sie przy takich historiach. Chciałabym przeczytać ale nie mogę, bo będę ryczeć. <3 Ale brawo za odwagę :D

    Zapraszam do siebie: http://percy-and-annabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog, posty i wygląd!
    Będę wpadała częściej!
    Zapraszam do mnie:
    madiess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To straszne. Jestem mega wzruszona jak widzę jakieś zwierzęta porzucane. Mądry post
    Obserwuje i liczę na to samo: jaiswiatus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To straszne..Psy mają rozwinięty mózg jak dwu letnie dziecko! Więc to tak jak by bić małe dzieci!
    Obserwuje i pozdrawia Madda
    http://mzmzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wyglad bloga i ciekawy post będe tu zagladac czesciej ♥
    Obserwuje ♥
    I moze ty tez http://millena-bllog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że tego tak szybko nie zmienimy. Niestety, zawsze tak było, jest i będzie. Pozostaje nadzieja. Mogłaś wspomnieć jeszcze o problem podczas wakacji z psem, wyrzucania ich przez okno z jadącego samochodu, przywiązywania ich w lesie z dala od właściciela.
    Monique z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama mam psa i nie powiem, ma nietuzinkowy charakter, ale go kocham i nigdy bym mu nie zrobiła krzywdy. Nie rozumiem dlaczego ludzie decydują się na psa, czy jakiegoś innego zwierzaka, skoro wiedzą, że nie będą mieli na niego czasu?
    Szkoda, że w tej sprawie niestety nic nie zdziałamy, bo nie jesteśmy w stanie zmienić myślenia tysięcy ludzi... :/
    Przykre, ale prawdziwe.

    -------------------------------------------------------------------------------
    Zapraszam do mnie - http://czytamto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny wygląd ! pozdrawiam ja już zaobserwowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny wygląd bloga i ciekawe posty. xoxo
    kisstruelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog oraz post :)
    http://everybody-wants-to-be-love6.blogspot.com obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapraszam do siebie- jeśli Ci się spodoba zaobserwuj- ja również to zrobię;)
    http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też tak myślę. Nie wolno znęcać się nad zwierzętami czy też je wyrzucać na pastwę losu. Zwierzęta też mają duszę, chcą żyć i być kochane. Gdy człowiek wyrzuci takie zwierze, ponieważ znudziło mu się, to aż serce mi się kraja. Nie mogłabym zrobić tego swoim zwierzętom. Kocham je i nie pozwoliłabym, by żadne cierpiało. A gdy nie mogę w jakiś sposób pomóc, to aż płakać mi się chce.
    Sama mam trzy psy i kota. Kiedyś moja mama chciała oddać jednego z psów, ponieważ mieliśmy problemy finansowe. Stanowczo powiedziałam nie, prawie się popłakałam na samą myśl, że mój psiak pójdzie do schroniska. Na szczęście posłuchała mnie.
    Naprawdę mądry post, obserwuję.
    Pozdrawiam. :)

    opowiadaniazglowywziete111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubię ludzi, którzy znęcają się nad zwierzętami. Przecież każdy ma prawo do życia. Zwierzęta także potrzebują miłości. Ludzie wyrzucają je na ulice, biją i mordują, ale ciekawe jak oni sami by się czuli na ich miejscu. Niech w końcu dadzą wyższe kary za takie traktowanie zwierząt.
    Pozdrawiam i zapraszam http://zawszeusmiechnieci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jezu, jak tylko widzę, że ktoś znęca się nad bezbronnym zwierzęciem mam ochotę po prostu sama pobić tego człowieka (ale wiem że nie dam rady :c) oh... nie cierpię takich ludzi!

    Zapraszam:
    http://unnormall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jesteście prze słodkie stwierdzając po zdjęciach,a po za tym naprawdę fajny blog <3 A co do posta twierdze tak samo jak ty to samo okrucieństwo .

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie tylko z psami są takie sytuację. Jak widzę "słit koniareczki", które dostały konika na urodziny od tatusia i mamusi, jeżdżące z batem w ręku i krzyczące na konia jaki to z niego głupek. Potem najczęściej mówią, że tego "niegrzecznego konia" już nie chcą i, że chcą nowego, to aż mi się płakać chce. Nie każdy może mieć przyjemność posiadania konia, niestety są ludzie którzy jednak tego nie doceniają. Tak samo z tym "niegrzecznym" koniem. Trzeba umieć dawać poprawne sygnały, żeby koń zrozumiał, a nie siedzieć jak worek ziemniaków i machać batem na wszystkie strony. Zwierzę to przyjaciel którego powinniśmy docenić
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://stories-by-aru-and-saki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie rozumiem ludzi, którzy tak męczą biedne zwierzęta. Powinni ich za to zabijać ! Przepraszam za agresję, ale dla mnie to naprawdę straszne ;c Dlatego jestem weganką :) + Obserwuje, bo wydaje mi się, że się zrozumiemy :)
    purplequince.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie toleruje, nie akceptuję, nie zgadzam się nad przemocą w stosunku do zwierzaków! To są takie małe, kochane, słodkie stworzonka. Są bezbronne i tak bardzo kochają swoich właścicieli i są od nich w 100% zależne.
    Zapraszam do siebie: http://bestseller-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mądry post. Jestem miłośniczką zwierząt. W wakację robię taką akcję ze zwierzakami ze schroniska, że psiaki wyprowadzam na spacery i ogólnie. Juz się nie mogę doczekać.. Boję się tylko, że będzie mi trudno od nich codziennie odchodzić
    Co powiesz na wspólna obserwacje? Ja już ;))))))))
    By-julqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Mądry post. Ja po prostu nie cierpię, nie trawie takich ludzi ;(

    http://kedui.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post! Biedne zwierzaczki ;c
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://they-want-remember.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdony temat,powinno się im pomagać, a nie skazywać na takie rzeczy, Ja nie trawie ludzi,którzy znęcają się nad zwierzętami. Sama mam psa,labladora i wiem,jakie zwierzęta potrafią być lojalne i kochające
    http://nowe-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie rozumiem jak mozna zrobić krzywdę jakiemukolwiek zwierzęciu, a co dopiero psu. Przecież to najlepsi czworonożni przylaciele!
    http://pastelovewlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak, dla mnie to ten post jest świetny!! prawdziwy.. i według mnie te posty, jakie dodajecie mają sensa, są mądre i nie powinnyście zmieniać tego, jak one wyglądają. ;) podrawiam. ;) wpadnijcie, i zostawie komentarz. ;)

    http://majandmaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny post! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia! Nienawidzę gdy psy są bite, okropni są ludzkie, którzy je krzywdzą!
    co powiecie na wspólną obserwacje? ja już obserwuję :)
    http://photos-life-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. super post.. psy się powinno szanować! bo to najlepsza dusza towarzyska, nie lubię,gdy inni się znęcają nad psami :c
    zapraszam do mnie http://limonkaaaa.blogspot.com/2014/12/christmas-getting-closer.html
    obserwuję :3

    OdpowiedzUsuń
  31. W 100% się zgadzam to okropne jak niektórzy traktują zwierzęta ;( Chętnie popiore twoją akcje (w przyszłości ) by pomoc zwierzętom

    Ananas-lover.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń